دردشة ومنتديات دموع الورد
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه وان كنت عضو الرجاء ادخال حسابك
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه وان كنت عضو الرجاء ادخال حسابك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

من أنت ألـــــــيوم؟!

مجنونك عبدالله
memo
MaAaLaAaK
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MaAaLaAaK
مـ،،ـؤسـ،،ـس دمـ،،ـوع الـ،،ـورد
MaAaLaAaK

انثى عدد الرسائل : 696
المهن : من أنت ألـــــــيوم؟! Collec10

من أنت ألـــــــيوم؟! Empty
مُساهمةموضوع: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 12:58 pm

من انت اليوم؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيفكم اخواتى ان شا الله بخير يارب

بصراحه الفكره شفتها فى منتدي وعجبتنى جدا قررت أنقلها للمنتدى هنا وكلنا نتشارك فيها .......

كل انسان بتمر عليه لحظات من السعادة والفرح

الحزن او الضيق

الالم او الظلم

الغدر او الخيانة

...........الخ

او بيكون يومه يوم عادى او يوم سعيد او يوم كئيب

خلينا نفضفض سوا على هذه الصفحات

كل ما بداخلك بوح به

موقف او حادثة مؤلمة متحبش تتزكرها خلينا نشاركك فيها ونخفف عنك ونستفيد منك

يوم سعيد عيشته او يوم حزين مريت به حابب تحكى شعورك فيه نشارك بعض ونستفيد

خلينا نعرف مـــــــــن انــــــــت اليــــــــــــــوم؟

اتمنى ان الموضوع ينال اعجابكم

من أنت اليـــــــوم؟!
memo
memo

ذكر عدد الرسائل : 541
بلاد الاعضاء : من أنت ألـــــــيوم؟! Female31

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 12:48 pm

انا طبعا زعلاااااااااااااان جدااااااااا وطبعا الكل عارف ليه علشان منتخب مصر اتهزم
كان نفسى اوى نكسب بس هنفضل نحلم ونتمنى الوصول لكاس العالم
وانا مبسوط اوى باللى عملناه فى البطوله ونتمنى الوصول لكاس العالم ان شاء الله
شكرا ملاك على الموضوع الاكثر من رائع
MaAaLaAaK
MaAaLaAaK

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 10:42 pm

متزعلش يا ميمو كل شئ بأمر الله وهارد لك للمنتخب المره دى وإن شاء يعوضها فى الماتشات الى جايه

[
url=http://www.0zz0.com]من أنت ألـــــــيوم؟! 579803362[/url]
مجنونك عبدالله
عضو مجتهد
عضو مجتهد

ذكر عدد الرسائل : 73
بلاد الاعضاء : من أنت ألـــــــيوم؟! Female62
المهن : من أنت ألـــــــيوم؟! Studen10

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 2:41 am

انشاء الله يبدعون في المباريات الجايه
MaAaLaAaK
MaAaLaAaK

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 8:49 am

مجنونك عبدالله كتب:
انشاء الله يبدعون في المباريات الجايه

سلمت كتير مجنونك على المرور

لكن ياريت تقول لنا انت مين النهارده يعنى حاسس بأيه نفسك فى أيه تحب تعمل إيه فى اليوم ده

أرجو التفاعل يا جماعه لان الموضوع أنا شايفه أنه يستحق على الاقل علشان نقرب من بعضنا

ويكون منتدانا متميز وفى تقدم
دمت فى حفظ الله
wishes
عضو جديد
عضو جديد

انثى عدد الرسائل : 7

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 8:48 am

انا بقي مش عارفة متلخبطة شوية الايام ديه
يعني ساعات كتير ببقي عارفة اني اللي بعمله ده غلط وعارفة نتيجته بس بعمله
مش عارفة ليه
تميمة
مـ،،ـشـ عـــ،،ـام ـ،،ـرف
مـ،،ـشـ عـــ،،ـام ـ،،ـرف
تميمة

انثى عدد الرسائل : 395
المهن : من أنت ألـــــــيوم؟! Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 4:18 am

فرحانة جدا واسعد واحدة بالدنيا

علشان خطيبي جالي السعودية وخلاص بقا قريب مني
MaAaLaAaK
MaAaLaAaK

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 5:20 am

wishes كتب:
انا بقي مش عارفة متلخبطة شوية الايام ديه
يعني ساعات كتير ببقي عارفة اني اللي بعمله ده غلط وعارفة نتيجته بس بعمله
مش عارفة ليه
عزيزتى wishes

مش دايما بنبقى عارفين الى بنعمله طول الوقت أوقات كتير بتعدى علينا بنبقى تايهين ومش عارفين سبب معين

لافعلنا بس لازم نتغلب على كل ده وخصوصا لو الافعال دى غلط وحاولى تتدورى جواكى على السبب الرئيسى

الى بيخليكى تعملى كده وأتمسكى بالله وبالقرأن هيكونوا دايما خير العون ليكى ....

أعذرينى لتأخرى بالرد عليكى ....

تقبلى مرورى ....

دمتى فى حفظ الرحمن من كل شرور.
MaAaLaAaK
MaAaLaAaK

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 5:24 am

تميمة كتب:
فرحانة جدا واسعد واحدة بالدنيا

علشان خطيبي جالي السعودية وخلاص بقا قريب مني

يارب كل أيامك تكون سعاده وفرح يارب

وربنا يخليكم لبعض ودايما إن شاء الله قريببن من بعض ويتمم ليكم على خير يارب يا تميمه بجد من كل قلبى ربنا

يكتبلكم السعاده يارب
parbi
عضو جديد
عضو جديد

انثى عدد الرسائل : 1

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 10:26 pm

السلام عليكم [size=24][/size]موضوعك جميل جدا وانا بشكرك عليه جدا كلنا بنمر بلحظات نحتاج نتكلم فيها وحد يسمعنا ويحس بينا مش هطول عليكى انا كنت عاوزة اتكلم عن الصداقة وعن قد ايه انا مش عارفة انا صح ولا عايشة فى عالم من الاوهام والاحلاممن أنت ألـــــــيوم؟! 646166 انا بحب الحب بمعنى ان قلبى دليلى ومش شرط انى ذكرت كلمة حب تبقى علاقة بين ولد وبنت انا بتكلم عن يعنى ايه انك تحبى صديقتك اوى لدرجة انك تحسى بيها وهى بعيدة عنك وعلى فكرة انا مش ببالغ دى حقيقة اللى للاسف كتير ميعرفوهاش او محسوهاش وهنا المشكلة طبعا احنا مش ملايكة يعنى اكيد عندنا عيوب المشكلة بس العيب اللى مينفعش نتغاضى عنه هو انك تحسى انك لوحدك فى عالم غريب بصراحة معدش فى حاجة اسمها صداقة يمكن زمالة تعود لكن الصداقة الحقيقية اختفت يمكن مفيش ثقة ودى طبعا مشكلة مش عارفة سبب معين ودى المشكلة لانى حاسة انىاتجرحت مش معى كده انى معنديش اصحاب لاعندى وعندى كتير اوى بس المشكلة مفيش اصدقاء وبصراحة اكتر انا مبقتش اثق فى حد لدرجة الصداقة س انا تكيفت مع الوضع الجديد بس كل صدمة ليها جرح وكل جرح لازم يعلم صاحبه والحمد لله مفيش حد بيتعلم ببلاش وانا مبسوطة جدا لانى نضجت كتير وفى احسن حال لانى دلوقتى عايشة مع الواقعمن أنت ألـــــــيوم؟! Icon_sunny
MaAaLaAaK
MaAaLaAaK

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 11:27 pm

parbi كتب:
السلام عليكم [size=24][/size]موضوعك جميل جدا وانا بشكرك عليه جدا كلنا بنمر بلحظات نحتاج نتكلم فيها وحد يسمعنا ويحس بينا مش هطول عليكى انا كنت عاوزة اتكلم عن الصداقة وعن قد ايه انا مش عارفة انا صح ولا عايشة فى عالم من الاوهام والاحلاممن أنت ألـــــــيوم؟! 646166 انا بحب الحب بمعنى ان قلبى دليلى ومش شرط انى ذكرت كلمة حب تبقى علاقة بين ولد وبنت انا بتكلم عن يعنى ايه انك تحبى صديقتك اوى لدرجة انك تحسى بيها وهى بعيدة عنك وعلى فكرة انا مش ببالغ دى حقيقة اللى للاسف كتير ميعرفوهاش او محسوهاش وهنا المشكلة طبعا احنا مش ملايكة يعنى اكيد عندنا عيوب المشكلة بس العيب اللى مينفعش نتغاضى عنه هو انك تحسى انك لوحدك فى عالم غريب بصراحة معدش فى حاجة اسمها صداقة يمكن زمالة تعود لكن الصداقة الحقيقية اختفت يمكن مفيش ثقة ودى طبعا مشكلة مش عارفة سبب معين ودى المشكلة لانى حاسة انىاتجرحت مش معى كده انى معنديش اصحاب لاعندى وعندى كتير اوى بس المشكلة مفيش اصدقاء وبصراحة اكتر انا مبقتش اثق فى حد لدرجة الصداقة س انا تكيفت مع الوضع الجديد بس كل صدمة ليها جرح وكل جرح لازم يعلم صاحبه والحمد لله مفيش حد بيتعلم ببلاش وانا مبسوطة جدا لانى نضجت كتير وفى احسن حال لانى دلوقتى عايشة مع الواقعمن أنت ألـــــــيوم؟! Icon_sunny

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أولا : قبل أن أبدأ بإجابتى على صديقتى باربى أود أن أرحب بها أشد وأعذب ترحيب فى وجودها معانا فى منتدانا العزيز

وانى الان لا توصف سعادتى بإنضمامها للمنتدى ..... وأتمنى لها من كل قلبي أن تكون بيننا دائما وأبدا

ثانيا : عزيزتى باربى من منا يستطيع ان ينكر جمال الصداقه وضرورتها فى حياتنا إنها من أجمل الاشياء التى

قليل من الناس الذين يحيون بدونها ولكنهم فى رأي ليسوا بأحياء فالصداقه نبض الفؤاد ومشاعره ألاحساس بالانتماء

ألاحساس بالحب العذرى الصافى داخل القلب

ثالثا : من منا لم ينجرح يوما من من حبيب وصديق ولكن الاهم أن نتعلم من دروسنا والصداقه موجوده وإنما تحتاج منا

إلي كثير من الجهد للحفاظ عليها كما أنها تحتاج لجهد اكبر لتنشئتها وإختيار الصديق بأفضل ما يمكننا

رابعا : مهما تعرضنا لجروح أتفق معكى أنها تؤلم أشد الالم ويأتى يوما ما نكون فقدنا الثقه فى كل من حولنا

وربما أنا أمر بهذه المرحله الان فقدان الثقه فى كل من حولى ومن اعرفهم وذلك لس من فراغ وأنما من كثره الجراح

التى تعرضت لها من غدر وخيانه وعذاب من أناس كنت لأفديهم بروحى ولكنى أعترف أن فقدانى الثقه فمن حولى ليس

فقط سيكون فيهم بل سيكون فقدان الثقه فى نفسى وشخصيتى وقبل كل ذلك وذاك ساكون فقط الثقه فى خالق الاكوان

وهذا مالا يكون أبدا من صفات مسلم مؤمن بالله

صديقتى باربى أننا نعامل بعضنا البعض فى الله لا تفقدى ثقتك فى الخالق عز وجل وإنه لما يضرنا أبدا إلا لعظه يردنا أن

نتعلمها حاولى ان تعيدى ثقتك بنفسك وبكل الحياه الجميله من حولك وقبل كل هذا ثقى بأن الله لا يأتى بما يؤذى عبيده

حاولى وأنا واثقه من أنك ستنجحى أجعلى نفسك أكبر من كل جرح ومن كل خائن ومن كل غدار لا تتركى نفسك الى

الحياه تلهو بكى كيفما تشاء ولكن ثقى بالله وبنفسك أنكِ أكبر من كل شئ دام لم تجرحى إنسان دام أنتى الحق فأعلمى أن

الله سبحانه فعل هذا لمصلحتك انتى ربما ما ترينه خيرا لكى يكون شرا والعكس صحيح وكما قال فى كتابه العزيز

"وعسى أن تكرهو شيئا وهو خير لكم و عسى أن تحبوا شيئا وهو شر لكم والله يعلم وأنتم لا تعلمون "

صدق الله عز وجل

فلعل الله أظهر لكي هذه الصديقه على حقيقتها فأحمدى الله عز وجل على هذه النعمه فأنتى لا تعلمى ماذا يخفى قلبها لكى ...

ولكنى أيضا أقول لكى أن لم تكونى متأكده من جرحها فأصبرى ولا تسيئ الظن بها والله اعلم بما فى صدور العباد .

خامسا : أسعدنى جدا أنك تتعلمى من تجاربك وكل ما تصادفينه فى الحياه ولكن التعلم وحده لايكفى يجب ايضا أن

يكون له دوره فى حياتنا وإلا ضاع كل ما تعرضنا له من جرح وخيانه وغدر ودموع زرفناها وليالى قضيناها بدموع هباء

واكثر ما أسعدنى أنكِ ألان ومهما مرت الظروف نك سعيده وليظل قلبك دائما سعيدا بفضل الله عز وجل .

أعذرينى فلقد أطلت عليكى الحديث ولكنى أعلم تمام العلم بمشاعرك وأشعر فيكى كل شئ تشعريه

أسعدنى تواجدك بموضوعى وأسعدنى اكثر أنه نال إعجابك

سلمتى بكل ود من كل شرور وحفظك الله دائما وأبدا

تقبلى رأى المتواضع
احلام عربيه
عضو جديد
عضو جديد

ذكر عدد الرسائل : 10
المهن : من أنت ألـــــــيوم؟! Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 10:27 pm

موضوع رائع
بارك الله فيكي
MaAaLaAaK
MaAaLaAaK

مُساهمةموضوع: رد: من أنت ألـــــــيوم؟!   من أنت ألـــــــيوم؟! Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 3:16 pm

سلمت أخ ـي أحـ عربيه ـلامـ

على مروركـ الكريمـ
ونتنمنى أن تشتركـ معانا بإخبارك لنا من أنت ؟

من أنت ألـــــــيوم؟!
صفحة 1 من اصل 1